onsdag 18 maj 2011

Vilken dag!!! och min jävla tvätt!

Bra dag på jobbet, fick mycket gjort men hade så jävla ont i magen och i huvudet… när man kommer hem med en fet pizza fattade jag vad felet va… den där jävla veckan.. veckan som jag inte upplevt på fem år hälsade på igen… jag e inte van!!! Det suger ju röv.

Myser med killarna efter att ha storhandlat för de äter som djur… HUNGRIGA VARGAR! Prinsen skulle boka tvätt till mig men glömde det och tur som jag harvar det smockfullt hela kvällen…. Jävla skit… man får väl hand tvätta lite trosor och strumpor då… nice?

Vovvarna sover med fulla mager… min mage är liknar en fet halvgravid kärring men jag e inte butter… jag tar chokladbiten som har smältfast på tutten ett leende… vadå, jag är tjockis men jag gillar de… i alla fall när jag inte ser.

Gud vad jag babblar… men jag är såååå jävla glad fast jag e deppig och trött och grinig… är det de som är PMS? Jag har glömt…

Men fick höra den vackra stämman från Carola… vi pratar om våra liv till helvete.. våra upp och ned gångar.. jag vill bara träffa henne nu nu nu!!! Va fan att telefonen skulle dö… jag hatar att prata i telefon men hon är den ända jag ´kan snacka med i timmar utan att tänka på att det gått en timme som blir två…

Jaja,,, nu har jag min stjärnas nummer och jag ska ringa…i morgon för nu ska jag vara bitter för att det ser ut som en bomb har slängts in och sprängts i lägenheten och jag ÅRKAR INTE!!! Jag ligger så sjukt skönt i sängen i perfekt läge att tycka synd om mig själv för att jag har en liten jobbig vecka… dom e inte roliga… blodförlust och humörsvängningar är inte vad jag behöver en extra dis av när mina dagar handlar om att hålla mina spöken, mina kickar i schack… så detta blir liksom bajskorven i maten!

Så aaa… det får se ut så här…jag ska vara här hemma och se på mina serier och kanske kanske om jag inte somnat…plocka lite… ä..

Massa kärlek, värme och ljus… nu ska jag mysa i sängen med bäbisarna och kolla film…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar