fredag 20 maj 2011

6 Maskiner plus två med grovtvätten

Igår fick jag en snedtändning… Hormonfel om något… Nu är jag på bättre humör idag men smärtan är desto värre… det hugger för varje steg jag tar men ska försöka få till tvätten nu.. I morgon bitti har jag mycket jobb att stå i med farsan och sen ska jag och prinsen på kalas… få se hur det går… tror jag kommer bli tidig för sen är det lax jakt på söndag om jag inte är för risig.

Snart ska jag ta ut alla maskiner, och pressa in 6/8 Nya… sen får jag försöka boka efter 18 för att få de sista maskinerna… Jag och prinsen har haft otur med tvättider så ska från och med nu förtids boka som man gjorde på Ormängsgatan…

Jag var en riktig häxa igår… fick för mig att göra slut med Richard och började gråta idag i tanke på att det skulle ta slut… vilken tur att Richard vet att han e mitt allt… Men lite halv pinigt att grina på Hemköp för att man bara tänker något sådant… General knas i mitt huvud.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar