tisdag 17 maj 2011

Jag älskar dig Nicklas

Jag går min skoldag och vill bara till Hagsätra för att komma hem och krama om min extra far! Nu sitter jag här lite halv berusad medan han pratar med sin dotter. Måste bara få säga hur mycket jag älskar honom.

Nicklas var den enda som förstod mig i mina tuffa dagar, Jag skrev ett inlägg om honom som jag var tvungen att ta bort av privata själ, men detta kommer jag inte ta bort för han måste få tillgång att se detta liksom som alla andra för att se vilken underbar människa han är.

När mina föräldrar skildes hände det massa olyckligheter med mig och med familjer men Nicklas var den enda som hjälpte mig och förstod mig. När jag låg på psyket var det han som fick mig att inte skämmas. Han förstod. Han har funnits men ändå inte för att familjen har varit i vägen. Men när han fick upp luften fick han fram orden rätt.

Han räddade mig många gånger när jag och mamma hade våra fighter… ja, jag och mamma har slagits och det har vart Nicklas som har stoppat dem men också varit den som varit på min sida vilket inga andra ha varit. Nicklas är min pappa.. lika mycket min pappa som min biologiska,,, jag har två pappor och det ska han veta… utan honom skulle jag inte klara mitt liv för han är den enda i min familj som förstår mig.

Jag älskar dig! Du är mitt allt. Jag kommer alltid finnas, förstå och stötta dig i allt!

20100507219

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar