torsdag 16 december 2010

Vad är en tro?

Idag har jag redovisat i gympasalen och gått igenom alla prov svaren till provet och vi fick mycket god kritik när läraren kom in och såg oss hur vi faktiskt pluggade som hon trodde till en början vi inte skulle göra.

I början var det rätt oskyldigt och kul att jag stod där och sa allt då jag på något vänster kunde alla svaren och förklarade men det vart allt mer seriöst och till slut satt nästan alla där och anteckna det jag sa…

Hundarna är hos Ruby, jag är i Huddinge och vaktar lillebror. I morgon kommer jag ha fyra hundar hemma tills på lördag men Richard får ha dem en stund när jag drar till huddinge igen på lördag.

Känns skönt att ha vänner som kan hjälpa varandra. Tanken var att Robban skulle ha kommit idag så jag skulle fixa ryggen på han så det blir knäcka knäcka på lördag… wee!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar