måndag 20 december 2010

SÅ FUCKING FÖRBANNAD!

För inte så länge sen när jag hade handlat på ICA  för tusen lappen = 6 papperskassor man släpar på egen hand går ner föär äckliga trappan och halkar. Alla kassor klarar sig och jag får lite ont i ryggen…

Idag har jag två hundar i famnen och halkar. Slår i bakhuvudet i stenkanten likt som armbågen och svanken. Huvudet snurrar konstant och jag mår grymt jävla illa och vill bara grina… nu är det ett bra tillfälle att bli omhänder tagen men nä… det funkaaaar inte…

och mellan två och fem ringer de från sjukan och säger vilken tid jag ska vara redo för operationen… PISS DAG… om inte staten eller någon tar tag i den där jävla trappan kommer det snart gå riktigt illa för någon annan!!! lata äckliga människor!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar