onsdag 15 december 2010

Små företagare A –> b

Idag hade jag en lektion men det var och är en jobbig lektion. Det börjar 12.30-16.00 och efteråt brukar man sitta kvar till sex då skolan stänger för att inte somna när man kommer hem vilket man gör när man kommer hem.

Idag fick jag med mig hem Maja som går i min Företag klassen… det känns lite märkligt att en i Jessicas ålder undervisar mig men hon är så jävla bra på att förklara fast hon säger att hon har svårt. Tack vare att hon har svårt att förklara får man lista ut och då kan man det jätte bra.

Hon ska inte bli möbeltapetserare. Hon ska bli lärare… om man frågar mig.

Idag har jag som sagt pluggat och sen har jag pysslat hemma i det fina hemmet som prinsen hade gjort när jag hade kommit hem.

På fredag tänkte jag bjuda henne på något eller kanske en liten julklappis?

Nu ska vi kolla på en skräckis och sen ringer klockan vid halv sju.

Puss i puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar