måndag 13 december 2010

Mysdag med Anna

Idag träffade jag på Anna i Solna då folket måste ha haft rätt kul på vårat babbel som inte hittade någonstans.

  1. Vi hämtade mitt pass
  2. Vi köpte en par lika dana byxor till henne som jag har på jobbet på H&M (Där kom vi på att vi har samma smak)
  3. Vi köpte läppgrejj till henne på Apotekets <3
  4. Vi köpte julklapp till en vän till henne
  5. Vi fika och klaga på chokladen och muffisen så på söndag ska jag gör adventsmys här hemma efter att ha grattat min älskade skatt Paulina

Vi hade faktiskt en jätte trevlig dag då vi faktiskt sågs och båda var glada och vimsiga. Det är så sjukt hur två människor som jag och Anna har mötts på och det bara har klickat… Första gången jag pratade med henne för något år sen kände jag att denna tjej kommer jag trivas med. Tyvärr har resan till vårat möte varit rätt knaggig med olika orsaker  då Anna till en början HATADE mig innan vi ens hade träffats….men det är nog det som har fört oss samman.. vi båda  visste lite vilka vi va från början men hade ingen riktig bild av oss… Anna är en grymt mysig tjej som jag tycker mycket om och bryr mig om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar