onsdag 9 juni 2010

Så arg och besviken!

Det räcker inte att man spelar smart och tro att halv åtta är lika 8:30. Man får efter allt slit IG på något man fått muntligt att det var ett VG!

Hur kan man vara så falsk och dryg att ge en människa falska förhoppningar som lägger ner hela sin själ i sina arbeten?

Jag orkar inte tänka mer på det nu. Men jag tänker inte ge upp kampen. Betygen ska slängas och jag ska ett nytt papper där jag ska ha mitt VG.

Nog om det så har jag tagit på mig allt kul man kan göra på sin lovdag mest för att slippa tänka negativa tankar och dra ner mig själv.

Klockan Fyra har jag tvättstugan, städa, sen är det lägenhets visning vid sex till halv sju. Vika tvätt och handla till middagen då vi får gäster av Richard vänner.

P5210429

 Nu ska jag anfalla min kärlek med pussar och kramar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar