onsdag 9 juni 2010

Hettskväll!!!

Jag och prinsen dunderstädade hela lägenheten inför lägenhetsvisningen och sen  sprang jag vidare ner till tvättstugan för att sedan fortsätta hemma. Det kom mycket folk och den sista drog vid sju tror jag.

Vid åtta var all tvätt klar och då drog man och handlade brak middag som skulle lagas till Richards goa vänner.

P2040225 Det bjöds på kryddig kyckling, sallad, vitlökssås, och ostsåspasta. Efterrätten vart jordgubbar och vit choklad. Pojkarna verkar nöjda så då satte jag igång med mitt arbete om Australien.

Nu är jag trött… men klar… nu ska jag läsa in de inför i morgon då jag med flytande engelska ska prata om detta land. Haha… hur ska det g när jag knappt vet hur man säger ens namn.

P6090544

Nu ska man vika tvätt och sen gå och knoppa för i morgon är det sommarskola och redovisning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar