tisdag 8 juni 2010

En bra start på dagen

Jag vaknar vid 9 och morgonmyser med kärleken tills dörrklockan ringer vid tio då elektrikern ska komma och fixa vägguttagen.

Det var rätt charmiga prickar som gärna bjöd på sig själva. När de pillade ut alla skruvar kunde man konstatera att de inte bytts sen 50-talet.

P6070533

Lunchen blir Sushi vilken som uppskattades stort men sen skulle prinsen sätta sig på cykeln och kolla hästarna

Sen kommer min granne Lisa med dottern Justin och vi beger oss till stan där vi sedan möter upp Nina och dotter Saga. Vi sätter oss på Friday’s där de gottar sig med vin och cider. Jag smuttade på min vattenflaska och va bitter, men det var mitt val.

P6080540

På vägen hem handlar jag hem kebabkött med annat gott för att bege oss hem och laga mat. Jag tog min Nutrilette men min granne va ju tvungen att ha något i magen. Jag syndade på systembolaget för att gotta mig två Bacardi Breezer med mango smak som jag får smutta på medan jag fixar Lisas långa hår.

Fortsättning följer…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar