söndag 13 juni 2010

Jag älskar dig

Jag vet att du sover… känner värmen från din hud. Bara lukten gör mig svag, men jag vågar inte väcka dig nu.

Kan inte sluta le. Du sover så tungt och stilla och jag kan inte låta bli att titta. Så vacker. Är du min? Är jag din? Är det en dröm eller är det så underbart att min verklighet är just nu en kärleksroman med lyckans kapitel.

Urs vad jag är tramsig. Men jag är så kär. :) Vi hyr filmer för en helkväll men du hinner att somna innan filmen är slut. :) Jag stänger av TV:n och trotts att det är bäck svart ser jag dig som om… jag vet inte. Det finns inga ord hur mycket du betyder för dig.

Jag älskar dig Richard! Och nej, jag är inte full… jo… full med kärleks pirr som jag måste få ur mig så jag kan sova.

Älskar dig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar