söndag 13 juni 2010

Instängd 1-2

Idag har jag och Brage (Grannen) Tjockat oss rejält med allt man kan tänka sig!!! Min mage mår som den förtjänar då jag bara vill magpumpa mig och spy ut tarmarna men jag skäms inte för från och med nu blir det inte ens någon gottardag.

Dessutom hyrde vi två nya filmer efter att jag lämnade gårdagens filmer som jag och älskling såg på. Vi såg på Avatar som fick 4 av 5 möjliga av oss två men jag hade velat ge den en trea då fel person dog i filmen… de e ju sorgligt. Men det är en film jag vill ha hemma och kolla på. Den va så himla bra!!!

Sen kollade vi på Wallander “Vålnaden och Tjuven” Sist men inte minst av Adam Sandler (My man) Jiddra inte med Zohan!

Jag och Brage hyrde världens äckligaste rysare som jag tror ingen vill se om man inte vill skita ner sig vilket jag kunde ha gjort om det fanns något att skita ut… jag bara skojaaar!¨

Skit äcklig och den gör en mörkrädd och rädd för trånga ytor. Jag kommer i alla fall aldrig att undersöka några grottor i framtiden och det tror jag inte Brage gör för den delen heller.

Bäbisarna kom idag by the Way!!! :) Saknat dem sååå mycket! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar