fredag 14 mars 2014

Slut i kropp och själ

Idag är det fredag...
I måndags åkte jag in på Danderyds akutmottagning för andnöd o ångrar att jag satte min fot där. I 8 timmar satt jag i andnöd utan hjälp där läkarna glömde inhalatorn två gånger. Den tredje gången fick jag nog o ville vi skulle åka hem...

...Richard och Jessica till sjukhuset och höll mig sällskap och väntade in tills allt vart klart.

Om läkaren hade missat att jag höll under min armhåla hade de sagt att det inte fanns fel. Men med tanke på svullna körtlar och ont i musklerna o lederna kunde de konstatera att det var stress på virus som gav mig andnöd. Igår kändes det som jag började bli bättre.

Är inte lika som förr att man var tvungen att hämta luft på varje ord men sedan igår kväll fick jag tillbaka frossan i kroppen o idag vaknade jag med en hemsk huvudvärk. 

Drömde om jobbet... klarar inte att vara hemma... bara att vara hemma och sjuk är en stress faktor men ska försöka ta det så lugnt det bara går. Köpa lite glass till halsen och snora ...

Livet hade vart pest utan mina små killar och gläds av att Jessica fått jobb i närheten av min arbetsplats. Blir alltid risig på våren... aldrig något direkt fel utan får som att kroppen får kortslutning. Bara sova vidare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar