torsdag 6 mars 2014

16 åring hittade på våldtäkten

Tycker detta är för jävligt att ha som första sida. Detta kommer inte göra saken bättre för dem som blivit våldtagen på riktigt. Jag vet. Jag är en av dem. 

Visst är detta för jävligt ...men när man ser på det hela och hur många de rör sig om som inte vågar eller blir betrodda är detta ett fel sätt att avslöja en Sådan här dramatisk händelse om denna lögn på löpsedel. 

Mår kan man säga piss över detta...
Inte på grund av mig, utan de andras flickors och pojkars liv som förstörs och blir knäckta när de väl försöker göra det rätta att anmäla och inte blir betrodda. Det var nog det som knäckte mig och är så förbannad och arg att det faktiskt finns skit poliser också och denna ju la Metro tidning
Fuck you.

"16-åring anmälde påhittad våldtäkt– Jag mådde så dåligt i häktet att jag försökte ta livet av mig. Det berättar den 27-årige mannen som i 18 dagar satt oskyldigt häktad för våldtäkt."

metro.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar