onsdag 9 oktober 2013

Äslkar mitt jobb

Satt hemma i soffan o ringde en kund som inte hade tid att tala på arbetstid. Och jag blir så glad att kunna ha en bra dialog i lugn och ro där kunden får berätta sin sitvation vad den tycker om de saker jag erbjuder. Trotts att de säger nej har man en bra dialog efter och man får beröm för ett bra bemötande.

Det är så hemskt o höra hur många ..näatan alla fått vara i kontakt med oseriösa otrevliga o påiga föraäljare. Detta gör ju det svårt för oss som är seriösa att träda fram. De borde finnas certificat på alla säljare.

Det finns så mycket oseriösa företag idag i alla branscher att man blir mörkrädd. Till och med en vän kan va bluff när de väl kommer till kritan.

Därför är jag stolt att jobba på Bisnode f.d soliditet o svensk handelstidning justitia
Vi jobbar varje dag att lyfta upp de företag som gör bra ifrån sig. Har en tidning där alla bolag o privatpersoner med anmärkningar pupöiceras varje vecka. Samt att vi även skriver om trygga företag.
Vi gör vad vi kan för att stoppa alla oseriösa.

I morgon är en ny dag med nya människor jag glatt kommer få berätta att de tillhör de få i sverige som är trygga o välmående. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar