tisdag 8 oktober 2013

Äntligen

Jag har kämpat o förlorat. Kämpat o förlorat. O efter ett antal dissar börjar man tappa sin tro på en själv.

Trotts hyss man råkat åstakomma på jobbet som man bör blir kickat för med en hång har de hållt mig kvar. Trotts mina grodor i munnen o ordval så får jag stanna fast jag inte tagit budget och kanske inte är som de andra.

De ville ha mig kvar. Jag är fast anställd. Någonstans måste de ha sett mitt driv o passion o tro på det jag gör.

Jag känner tryggheten. Äntligen kan man börja se frammåt för framtiden.

Är så jävla stolt över mig själv att jag aldrig gav upp för dessa sex månader har inte varit enkla. Man har gråtit varit frustrerad känt sig otillräklig o dum på alla sett... och otrygg.

Nu kan jag slappna av o börja bli vän med mig o stolt över mig själv.

Jag är en grym säljare som är ärlig och menar i alla lägen väl om kunden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar