fredag 19 oktober 2012

Den 18 oktober 2012

Den 18 oktober släppte du min hand
Den 18 oktober lämnade du människans hamn
till en plats där man inte kan känna sorg.
Till en plats där du upplever skratt och skoj
Jag tittar upp mot himlen och ser en bild hur ni lyckliga vinkar ner.
Farmor, farfar och lord ta hand om himlargård och glöm inte mitt lilla troll.

Sen har vi också våran vita Busan Ida, och hannen Emil, den stackars kalkonen jag ville skulle leva och mitt Kramgoa lam som vart ett stort får.
Jag hoppas ni alla har hittat varann och bygger upp det hem som man växte sig upp i.
Jag hoppas att ni alla har det bra och inte glömmer oss på jorden.

Den 18 oktober vart farmor fri från smärta och morfin.
Den 18 oktober slog hennes önskan in att få vila i frid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar