måndag 28 november 2011

Hundmys med Kimmis!

Igår så small det till i ryggen efter att proppat upp det nya bordet… succé! Idag och resten va veckan är det fullt hus med vovvisarna! Abbe, Luddis, Molly och Labaaaan!

Jag och Kim har skaffat mys-data-nörd-kvällar där vi alltså sitter/ligger med var sin dator och spelar facebook spel samtidigt som våra vovvar gör allt för att sno våran uppmärksamhet som gör att det är både slapp och bus. Idag har vi kollat på nya tuttar och snygg tomtedräkt… jag ligger dock lite efter på att spara till mina nya hylla.

Älsklingen har jag nattat med kall handduk över ögonen som han har så ont i. Ledsen Älsklingen. Men vi hade en trevlig Lunch och Middag vid vårat nya bord som får det att kännas så mycket lyxigare än att huka sig som grottmänniskor på vardagsrums bordet.

Nu kollar vi på Telefonpiraterna, Ludde halvsover sittandes på golvet mot oss, Albin sover vid mig och Laban bakom ryggen… Mys mys mys

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar