tisdag 5 april 2011

Snart ska jag hämta min andra favvokille!

Snart åker jag till Odenplan där jag ska möta upp Linnéa och min älskade Lillebror! Eftersom lillebror har den sjukdomen han har och fått feber är man orolig att de ska gå till njurarna och tarmarna då han har ont i magen och eftersom jag e sjukskriven och sjuk kan vi vara sjuka tillsammans,

Men igår kom rörmockaren och tittade runt för idag ska det bila och fixa nya rör så man kan inte vara i Huddinge så då va min lösning att han fick komma hit och vara här vilket jag tyckte va en mycket bra idé. Men jag trodde helt allvarligt att de skulle dissa den iden att ta hit deras guldklimp som är sjuk till Hässelby men de nappade… Så sen ska vi väl handla frukost och lunch. Ska bli extremt mysigt och är så glad att Vovvebäbisarna är hemma.

Tyvärr så har jag börjat blöda igen av någon konstig anledning då jag inte gjort det på ett par dagar. När magontet väl börja försvinna kommer det upp  igen. Som kramp. Fick stanna upp i trappen på väg in efter att vart ute med pojkarna.. det är fem kvar av min kur och jag ber till gud att det funkar.. jag har inte råd eller ork att äta piller och gå om kring som ett vandrande lik!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar