lördag 22 januari 2011

Vänner.


Vad vore jag utan vänner? Igår bröt jag ihop totalt och bara kände panik. Jag grät grät och grät. Olimpia kom, jag köpte vin och söp mig glad. Dock utan mat. Sara kom, jag vart kär. Jag började torka mina tårar och började le. Föll i skratt. Allt de dåliga glömdes bort. Richard kom hem och vi fyra låg och prata snusk. Eller vi tjejer. Richard försökte hålla sig borta men gav med sig några skratt. Vaknade på frukost på sängen och sång från min prins. Dock ej hungrig men självaste grejen varmed min själ. Min själasyster lyckas alltid höra av sig när mitt hjärta brister som om hon känner på sig. Vad hade jag gjort utan fru igår? Jag hade nog vart lika knäckt. Tack mina nära. Robban, nicklas, prinsen, fru, sara och min skyddsängel. Älskar er alla. Jag får inte glömma micke och patrik. Saknar er.:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar