torsdag 9 december 2010

Hemska mardröm!

Drömde om morfar... drömde att han vart sämre och sämre. Vaknade med ett ryck och ringde mamma efter gång efter gång utan svar. Efter att fått tag i henne efter femte gången ringer hon upp som tror det har hänt något.

Jag hade en sådan hemsk känsla i magen och som tur var ska mamma och pappa till honom i helgen. Bad prinsen att följa med men han hade jobb och fest inbokat och han är värd allt skojj som går att få så mycket han kämpar och jobbar för oss...

... den dagen jag få en fast inkomst kommer han få en drömresa av mig... vad det än kommer att kosta ska han få det och en Iphone 4 till han och mig! :P

Räkningen på 600 kronor till radiotjänsten fick pappa ta så det var bara att sätta sig vid bilen från sex till tio och serva stockholms alla granar och vara barnvakt den 16:e och 18:e =) Utan pappas hjälp med betalningen hade det gått till inkasso och det hade jag inte fixat.

I morgon ska jag lämna lillebror på dagis sen ska jag till huddinge sjukhus och träffa tre olika läkare för bl.a narkos, den som ska titta i mina käkar och någon annan...

Jag har ett sjukt jobbigt pirr i magen då detta låter mycket jobbigt i mina öron... mina öron, käkar och hals är så jväla känsliga...

Urs... vill ha min älskling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar