onsdag 8 december 2010

ÅNGEST!!!

Vartannat inlägg handlar typ om ångest. Igår var jag hemma för kände att jag inte riktigt hade alla hästar hemma till att vara på en sex timmars byggteori med 24 jobbiga killar som är på en hela tiden. Måste samla in pengar då jag ligger back med 500 till mamma och måste ju ha pengar till Egypten plus att jag ska betala 600 spänn till radio tjänsten och räkningarna börjar rulla in nu igen och det är dammråttor i min penga burk!!! fan fan fan fan fan!!!

Jag ska jobba med prinsen men slutar med att det är så kallt i Bålsta att jag får åka hem… jag tjänade 100 spänn som gick till en pizza och en läsk och sen var den borta liksom…. jag hade inga nycklar så jag var hemma hos Ruby och Nicklas för andra gången av samma anledning. Jag hoppar av, prinsen har nycklarna och jag kommer hem utan nycklar.

Senare på kvällen har jag allt mer fått hugg i tyggen som går ner till magen.. som en jävla fucking mensvärk fast gånger 10!  Min hals tar knäcken på mig då jag nästan börjar gråta vare gång jag öppnar käften av att det gör så ont.. Jag måste jobba = jag måste snacka. Jag får inte bli sjkuk innan operationen som är om knappt två veckor!

Jag måste få in pengar, jag måste vara frisk, jag måste vara en bra flickvän, vill göra min kärlek stolt vilket jag inte gör med att bli sjuk så fort jag måste jobba… det låter som äckliga undanflykter.. jag måste fixa skolan och de vill knappt ha mig där när jag ser ut som jag gör och låter…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar