fredag 3 december 2010

Fredagsmys med mysfolk!

Hej! Sitter nu framför TV:n då jag har kopplat in datorn i Tv:n… känner mig så sjukt smart… Har idag storhandlat och ska ikväll umgås med Brorsan Slick Rick, Älskling och Frugan.

Idag hade jag världens bästa morgon! Jag vaknar av att det är full show i vardagsrummet då Älskling, bror och frugan sitter och myser. Det ber mig gå och sussa och när jag vaknar av att älskling väcker mig har han tänt ljus och gjort min nya favorit macka. Ungrostade mackor och ägg. Och en kall jätte god Obo’y då jag aldrig har blivit nöjd när någon gjort en till mig. Antingen för stark eller för ljust. Denna var perfekt!

Frugan ligger i sängen och sover än, Bror fick jag väcka så han och prinsen jobbar.

Idag var det en av det slappaste skoldagar genom tiderna. Vi började halv nio egentligen men alla hade försovit sig så vi fick sitta och och surfa och en del av oss gick till fiket och låg och mös i soffornas. Sen började vi halv tolv och vid tolv fick vi åka hem då alla föreläsningar var slut.

Dock så tjuvbörjade min grupp innan lunch.. Vi körde igång vid halv tio med Kristendomen som då hölls vidare av mig i en timma. Jag fick svara på massa frågor om livets mening och när folk börja klappa händer och hålla med mina tankar rös hela kroppen… jag har alltid varit livrädd och hatat att stå framför folk och framföra saker..

Jag fick veta att det är en del av ADHD att tappa trådar väldigt lätt och få vissa svårigheter framför folk men det kändes som första gången jag höll tråden och det är en jätte revansch för min del. det var det bästa jag har gjort med en grupp! Vi alla tre gjorde jätte bra ifrån och en stor sten lättades.så vi hade lektion i en och en halv timma… en timme för oss och en kvart var till de andra två.

Varför det nog gick så bra är nog för att jag en väldigt stark tro och saknar väldigt mycket kyrkan men på grund av att man inte kunde passa in kändes det bara jobbigt till slut men tron är ändå lika stark och det känns så jävla skönt att dela med den konstigt nog. Jag kände mig duktig och vis och kommer ha kvar denna känsla ett bra tag. Jag kommer så bra överens med min grupp också då alla är så himla goa och underbara.

När jag slutade gick jag och handlade mat för tusenlappen och fyllt frys och kylskåp så man lever ett tag till.

Skulle egentligen städat men eftersom frugan sover får jag vänta en liten stund till.. under tiden ska jag ta mitt första glas vin hade jag tänkt. dock har jag inte ätit sen 7:00 i morse men det är så ibland. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar