måndag 15 november 2010

Vinter däppsjukan?

Jag sover och sover.. när jag är vaken är jag helt förstörd… har bara massa ångest och mår dåligt över allt som händer runt omkring… enligt Richard var jag sådan här förra året också och känner just nu att resan borde skjutas fram sex veckor… I morgon drar jag till vårdcentralen och kollar upp vad det är som är knas… kanske bara behöver lite vitaminer för träning löser inte det hela då jag inte har orken…

Nu ska jag försöka göra i ordning lite middag tills kärleken kommer hem… vill inte att han ska tycka sämre om mig… jag känner mig just nu som en börda för allt och alla.. speciellt för Richard… Min handledare ringde mig idag och han fick tag på min praktik efter första ring försöket medan man har ringt, messat och lämnat meddelanden.

Vad har jag gjort för fel? Inte nog med det så har jag ont i precis i hela kroppen och det stör mig då jag knappt får upp dörren till köket…

DSC00640 DSC00635 DSC00637

Lite sköna bilder på Albin idag då han ålade sig samtidigt som han snarkade… klockren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar