söndag 14 november 2010

Dålig söndag vart en bra söndag

Jobbig kväll igår som jag trodde skulle gå ut över dagen… skulle boka tvättstugan då det är min enda dag som går och storstäda men det var fullbokat!!!   Jag och älskling äter på Piccola rosa. Kebabsallad…Mmmmm…. Vovvebäbisarna kommer… vi går hem… jag ska börja… jag lägger mig och jag vill stor böla…

Jag är nog rätt slutkörd med, mamma, Nicklas, farmor, morfar, jag och Richard och nu praktiken och detta jobb… Det var som att när vi kom hem att allt bara släppte… men det kom varken tårar eller ilska… bara en viss sorg och enorm trötthet… jag är enormt nöjd just nu trotts allt skit men jag har så fina bakom mig. Man ska ta vara dom man älskar… inte sörja för det man saknar utan glädjas för det man har… visst?

men det vände då en söt tjej vid namn Elsa hör av sig som jag träffade på “mitt jobb” på Fridhems i fredags… Hon och Fru kommer över… Jag bjuder på Pizza, paj, kakor, och Fingrar… vi alla tre gottar oss. Jag åt dock varken kakorna eller pajen men det kommer i morgon. =)

 DSC00632

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar