tisdag 9 november 2010

Pappa kommer DÖDA mig!

Om man ska överdriva... Pappas hemma nycklar är spårlöst försvunna och jag blir lite halvrädd då jag har sådan stark bild i huvudet när och var jag lagt dem men de är inte trotts att man har tittat där om och om igen... Hmm...

Jag kom hem till Hässelby efter skolan och letade som typ överallt... sen så fick jag en stor kartong med en kontorsstol som jag fick mecka ihop och efter det drog man över till Rubban och Nicklas, Sonja och Oliver!

Oliver är en gammal hund så det första jg afick göra var att gå ut med honom då han hade jätte ont i magen och Rubban hade icke kommit hem.

Nu ska vi snart ut igen med sötnosarna och med självaste vovvarnas matte/dagis matte.
Sen blir det House! My man som jag för en gång skull inte tittar på ensam! Rubban och Nicklas gillar skiten också.

Vart är de förbannade nycklarna!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar