onsdag 10 november 2010

Är det nu det äntligen börjar vända?

Igår hade jag en trevlig kväll hemma hos Ruby, Nicklas, Sonja och lille Oliver! Mycket blöta pussa och höriga kramar från de underbara… Kvällen var inte den roligaste kvällen då man tänkte på vad man skulle prata om… om vi inte kommer fram till något? om vi är för olika? Nej, nej.. så får man inte tänka.

Allt vart ju jätte bra. Ingen av oss har varit några änglar mot varandra. Jag med mina okontaktbara kvällar då jag bara går upp i rök gör ingen människa glad. Något jag helt enkelt måste skärpa på. Det känns som det äntligen börjar vända… som om allt vart sagt och att vi var eniga… jag fick känna att det inte bara var jag som kände på ett visst sätt… han kunde förstå mig och jag honom…

Fan vad förhållanden ska vara så svåra… men vi båda två vill ju inte släppa varandra… om vi har klarat oss ur de skit vi har gjort kan vi fan i mig fixa detta också.

Vi ska fixa det här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar