söndag 7 november 2010

Jag kommer inte fixa det här

Hjärtat stannade när jag såg att det var kärleken... jag gjorde allt jag kunde för att hålla baks mina tårar men det gick inte... frågan var vad medicinen var och att jag inte svarat på två sms.. Två sms jag inte ens fått då jag inte hört en knyt av honom. Och mamma... hur fan kunde hon göra så här emot mig... så mycket jag ställt upp på henne! Aldrig mer!!! Aldrig mer mamma... du har gjort så många elaka saker emot mig och jag trodde fan inte att du kunde göra en sådan här sak. När jag behövde dig som mest.

Jag tror jag sa till Richard någon gång att jag inte skulle klara mig utan honom. Det var inte något jag sa.. jag kan inte... jag vill inte.

Vill bara gå och dö just nu och det skrämmer mig att jag mår så här jävla dåligt... vet inte vart jag ska ta vägen...jag vet inte... jag vet inte... jag vill inte
jag orkar... jag fattar inget... jag är så jävla patetsik som kan bli så svag för en människa... det gör så ont att bli vägkastad över någon man skulle kunna ta kulor för.

Om jag inte hade älskat honom hade jag aldrig skrivit att jag skulle vara borta hos mamma några dagar om det inte va för att jag behövde de.. om jag ville göra slut hade jag ju sagt de... men jag vill ju fixa det här... jag skaffade ett jävla fucking jobb till oss!!! Jag har redan skrivit upp mig för kvällarna denna månad och jag kan inte backa ur... för det finns nu ingen mening med att jobba... då det var tänkt för en resa för han och mig... Jag var så less och arg den kvällen och kände att om jag inte går nu nu nu gör något dumt. Jag behövde andas och komma bort!

Mina frågor och mina svar är att han nog säkert har älskat mig... men han var aldrig kär. Han tyckte inte om mig för om han hade gjort det hade jag inte fått de sms:et som krossade mig. jag orkar inte... jag vetr inte vad jag ska ta mgi till... jag får panik.. jag har panik.. jag har ångest.. jag måste bort, jag måste försvinna från alla mina hemska tankar och spöken som skriker och säger hur patetsikt, äcklig och störd människa jag är... jag fixar inte det här... vad ska jag göra...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar