måndag 8 november 2010

Jag kan inte fatta!?

Jag kan fortfarande inte tro de.. jag bara väntar att han ska ringa och säga att allt är en enda stor mardröm och att jag ska vakna!
Varför?
Kommer jag någonsin får svar?
Ett telefonsamtal
noll sms
samtalet va frågan: har du sett min medicin
hur är det annars

vad fan tror människan... jag vet att jag var en jävla fitta på fyllan, det var just därför jag inte ville prata med honom. jag var så arg och jag var så less!! Skit ledsen var jag... jag bara fick nog när jag kom hem.. alla små små saker som fyllts på vart för mycket... jag ville få vara arg och bara få vara.. jag vet inte...
... jag fattar inte?

Varför har jag ångest för? Varför?
Varför känner jag att jag bara har lust att... ja vet inte

Jag är missförståd igen... vill inte förlora honom.. vad fan ska jag göra?
jag har så sårad... hur fan kan han göra så!!!!

ett jävla sms och när man kommer hem har man drygheten att fråga om man ska vara hundvakt fast han gjort slut två timmar innan!?

Å vovvebäbisarna!!! älskade älskade älsklingar!!! Å Richard... allt jag bara önskade var lite uppskattning... Jag vet att det är han som jobbar in alla pengar och det är för att jag inte har några pengar att punga in... jag gär det så fort jag får pengar... vad fan ska jag göra med detta jobb!? Jag har sådan ångest... men det kanske är bra.. torka piss och servera öl till massa drägg får ju en på andra tankar.

fan va jag saknade Richard på det där jävla jobbet,... ja bvara tänkte: "det är vår resa det är vår resa" vad ska jag motivera mig till nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar