lördag 28 augusti 2010

Jag har träffat en ängel!

För ett tag sen hade jag en rätt jobbig period. En period då en så nära vän som så kallad syster gick bort i cancer. Under denna tid är det som en ny stjärna har tänds. En slocknar och en ny tänds. En stjärna som matchar den som slocknade.

Vi har aldrig träffats utan bara messat varandra under denna periodvisa jobbiga tid. Vi har inte ens pratat med varandra förrän idag. Ett samtal som jag till en början skulle vara kort och formellt. Det vart prat om himmel och jord och vi var så lika. Du har gjort mig en bamsetjänst som jag alltid kommer vara tacksam för.

Men min fråga är. hur fann du mig? Ödet? Rett sjukt att få ett 3 meddelandes långt sms av en främmande tjej som i slutändan gjorde de rätta. Men hur? Jag är så förundrad och ändå så glad! Jag finner liksom inga ord. Är bara så tacksam och glad och lättad. Om bara denna huvudvärk kunde släppa!!!

Tack att du kom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar