måndag 7 juni 2010

Ett störande moment

Jag kände på att jag hade glömt något idag när jag lämnade skolan. När jag kommer hem satt jag mig som vanligt vid datan för att logga in på msn där jag då redan har mitt lösenord inskrivet... " Lösenord ogiltligt" ...

Vad fan är det här? Tänker jag då och skriver om det, men nä. Det funkar inte. Jag kommer inte in. Sedan försöker jag logga in på facebook och det ger samma resultat där.

Självklart så hade jag glömt att logga ut mig skolan. Jag som alltid var så noga med att logga ut då så många i skolan råkat ut för samma öde.

Ganska så irriterande då man får börja om från början.

Jag och Lillebror spelade detssutom "Happy Aquarium" och "Island Paradise" som vi ändå har lagt ner månader på! Framför allt har jag sjä'lv lagt ner en jävla massa tid under skolrasterna och den tiden jag sätter mig vid datan när jag kommer hem. Fast det bara är några spel är det på något sätt lite ångestframkallande över allt jobb man lagt ner på att bygga upp någonting som nu bara är borta. Likt som min blogg som man loggar in via mejl!

Men, men... det är som det är och man kan itne få det ogjort. Om jag hade kunnat skulle jag ha dragit tillbaka tiden så jag kunde få logga ut mig på riktigt. Men man lär sig som sagt av sina misstag,

Vad händer annars då? Jo,Idag har jag börjat med en diet som jag verkligen vill klara av. Nutrilett!
Jag tog en i morse men glömde vatten och en påse till lunch så jag tvingade i mig ett ynka äpple och en kaffe med mjölk till lunch och så tog jag en nutrilett till middag. Det var hyffsat jobbigt när Lisa,, min granne ringde ner mig till Värdshuset för att käka och få se på hur hon äter och verkligen njuter av varje tugga medan man sitter där med en skrikande mage.

När jag kom upp ställde jag mig på vågen och det fick mig att inse att jag har gått för långt. Nu väger jag 83.5 kg! Man blir äcklad på riktigt. Jag sköms över min spegel bild och nu måste någonting hända!

I morgon är det jag som tar med mig vattenflaskan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar