torsdag 26 februari 2015

Känns som det är kört

Förra veckan började jag och sambon en raw food vecka. De förberedde huvudvärk och orkeslöshet men inte att livet skulle bli ett helvete.  Maten var förjävligt och fick aldrig i mig all mat jag skulle få i. Vi avslutade efter halva veckan då ingen av oss orkade knappt att andas. Jag frös varje kväll så jag skakade och hade ingen hunger känsla i huvud taget. Vi fick frukt som skulle användas i slutet av veckan och han bli dåligt. Vi dessutom inte alla varor. Inte ens när vi fick skicka en extra order.
I måndags tog jag deras raw food brownie.  Jag spydde på tisdagen och har haft extrema smärtor sen dess. Hög frossa hela tisdagen och svettade bokstavligt ner sängen på natten. Nu ligger jag som en sengångare och bara gråter.  Orkeslös heter har tagit k psyket och känner mig helt maktlös.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar