onsdag 28 januari 2015

Lediga dagen och lillebrors 11 års dag.

Försover mig till dagis. Somnar om mun boendestödjare. Hon och jag ringde försäkringskassan och gjorde lite delsteg. .. gick till cissi och tappa bort albin på vägen som även tappade bort oss. Efter den lyckade föreningen hängde han på mig som en liten apa. Drack lite kaffe och hämta buren jag skulle ha med till far.
När vi ska gå ligger albin redan i buren och satt i den hela vägen till tunnelbanan.
Följde putte till tandläkaren köpte ett par nya träningsbyxor och gjorde sedan hemma gjord pizza. Lite lego vart de också. Fick en jätte fin 25 års present ... en AIK jacka till vovvarna...Under middagen ringde ett och samma nummer mig sex gånger och när jag svara på femte att jag va på middag vart man lite irriterad när samma nummer med en annan säljare ringde fem minuter efter.... sedan kom Ruby och hämta hem mig och det va så otroligt skönt. Så glad och tacksam.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar