torsdag 7 augusti 2014

Dag 11 kväll

Pajat ryggen och allmänt seg i kroppen. Har ständigt ont i magen av hunger och är ännu inte inne i ketos. 

Efter 3-4 ska allt blir lättare med hunger ork o ketos.  För mig gasade ja på de dagar som skulle vara värst. Nu orkar jag ingenting mer än att känna min andedräkt o äcklas av naturdieten som smakar allt mer metall.

Igår åt jag smörstekta kantareller och en brödskiva.  Vart mätt så jag fick ont o vart mer hungrig.  Samma skit gjorde ja dagen innan.

Sist ja mätte mig var mina

#lår 73 cm...idag..same

#Rumpa 117,5...Idag. ..116  =  -1.5cm

#💖 handles 116...idag. ..114 = -2 cm

#mage till navel 106 ...Idag. ..same

#smala midjan 94... Idag. ..same

#Bröst 110 ... Idag. ..105.=  -5 cm

#arm 36. .. Idag. ..same

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar