onsdag 16 juli 2014

Svårt att njuta

Gick o lag mig vid tio...
...ensam. .. har alla dessa ljud som gör mig tokig. Jag gömmer min kropp för att slippa visa andra o skämmas.
Bara idag satt vi o titta på en stor tjej o jag hoppades någonstans att mina nära skulle förstå att jag är lika utsatt att andra kollar på mig att jag är stor o just nerför vill ja inte ha bikini
Det är mycket jag måste ta tag i mitt liv för att må bra
I och med min medicin får jag acne överallt plus att vid värme får jag Mallorca acne som blir som bölder av var. När man kört solfaktor vart det 100 gånger värre så är den enda k familjen som inte kan ta det utan för hålla mig i skuggan med den långärmade. Det jag dock tror är att dom nog inte förstår hur omständligt o jobbigt det är. Vill också kunna ligga utan massa kläder på mig k njuta för I äldre dagar har man börjat göra det. Uppskatta solen. .. folk ser det som vilket som helst att man går i kläder men inte allt jobb att undvika bli varm inte svettas ... saknar att man kunde njuta av semestern. .. när medicinen för kvällen  drar igång vet man aldrig hur detta blir.  Men jo. Jag är arg
Jag är arg på mig själv att jag inte kan njuta som vem som helst. Även här får jag på något sätt kämpa o de verkar inte finnas någon här som vet hur jobbigt jag har med min vikt o finnarna eller kan hjälpa eller finnas där.  Skulle vara så jävla Nice att lägga i solstolen l läsa bok utan att behövs tänka på att de är för varmt eller för soligt så jag inte får mer acne o abcesser. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar