måndag 3 mars 2014

Älskar mitt jobb

Jag kan bli så rörd och även stolt över mig själv hur jag kan få nio nej till ett ja. Ett ja som leder till att man får mejl där de tacksamt tackar att jag övertalade dem. Då känner man verkligen att man lyckats få dem att inse hur unika och sällsynta dessa företag är. Jag älskar mina kunder och älskar de jobbet jag har som fått äran att ringa de absolut bästa företagarna i sverige och lyfta upp dem.

Det är absolut inte alltid det lättaste att få dem att inse att jag aldrig skulle ringa dem om de va vilket företag som helst. De jag ringer tillhör eliten, precis som vi har eliten i sport branschen har vi det i arbetet och dom ska vi absolut inte gömma under stolen utan lyfta upp dem lika mycket vi gör till våra idrottsmän.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar