onsdag 16 oktober 2013

Morgonärna för mig är heliga.

De senaste veckorba har jag verkligen föråndrats. Förut gick jag upp en kvart innan jag skulle iväg till jobbet för att sedan sitta ensam på jobbet i en timma framfpr datorn o aktiverara sig för att jobba.  Men nu har jag faktiskt även börja äta frukost vilket jag e skit mallig för. Och nu når man vaknar innan eller efter ring tar jag en kastrull o iokar egg. Sl0r på tv4 nyheterna. Tände4 ljus o gpr på toa innan jag kissar i byxan. Sen tar jag fram min påläggsbricka rullar in m7g i nitt tunna len underbara täcke och häller upp fil ned flinger. Äggen hann jag dock inte med så de fick följa med och magen e som den e. Jag kommer garanterat va hungrig när jag e på jobb aå har med nig frukost två mellis o lunch :)  fiskgratäng led skaldjur. Ja döööör av så gott det ska bli.
Just de. Kom ihpg att ta mitt sov piller igår imovana. Shit va äckligt de va att ta den o röra pp sig till kpket o badrummet. Va som man svövade men ändå inte.
Inte en enda mardröm. Vaknade utan spänningont eller svett eller hjärtata upp i halseb. Vaknade upp Jävligt trött o de gör jag höllre än att vara ett monster o uppstressad. Nu lyssnar jag på sleep recorder o de enda som e kul är när nan hör richard rotar i kylskåperät värmer på micron och äter ...sen även när han lågger. Det tog från att han la sig o somna 52 sekunder innab snarket var igång o han va inte ensam. Hahaha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar