lördag 14 september 2013

Underbar dejt

Igår efter jobbet hade vi lite arter work vilket va rätt trevligt o skulle ändå träffa Richard i Odenplan. När jag möter Richard är han finklädd o vi går till den restaurang han bjöd ut mig på för första gången vid samma bord. Vi åt och drack gott. Planen var att efter maten gå till ett annat ställe innan jag bryter ihop i skratt och han lyckades spilla tre stora svarta fläckar på sin skjorta,

När vi kommer hem får ja vänta ute o när han släppte in mig va de tända ljus o bubbel, bubbel vi faktiskt båda nekade till. Men vi hade de otroligt mysigt. 

På morgonen vaknar man lite småbakis o Richard skulle lämna blommor i garaget o kanske skjutsa mig till någon station eftersom ja skulle till Vaxholm o han till sumpan. 

Men vi åkte till en super mysig pizzeria, han tog med sig blommorna och körde mig hela vägen till Vaxholm o gav mamma blommor och även mig,,, min favorit färg på rosorna!

Nu längtar man i massor efter mannen i sitt liv o man är som förälskad på nytt, jag längtar till nästa fredag då det är min tur att bjuda ut honom!!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar