fredag 6 september 2013

Fuck tele2! Ni är ett skämt!!!Fuck tele2!!!!!!

Jag är så jävla förbannad! Jag har både tele 2 bredband och och telefoni och det dom gör är att luras och när man ringer in trevlig, ber om hjälp och berättar får man bara skit.

Det  började kanske för några månader sen när jag kommer hem. skulle jobba online på internet för att jobba. Jag sätter på TV:n.... den funkar inte, när jag sätter på datorn kommer jag inte in. Stressen blir totalt, man betalar skamm höga priser som man inte hade räknat med och inget fngerar. man ringer och de säger att de inte funkar och de säger att de e fel i de området och att de skulle ringa när de skulle funka igen,, vilket de inte gjorde så de vart ingen kompesetion. Jag vet inte hur mycket man förlorat på grund av de.

Jag som säljare har ju fått mina vänner att gå med som fått samma problem och dessutom blivit lurade på på bindande abnnemang fast fallet inte va så.... de gjorde de automatsikt när de löopte ut.

Nu har jag ett fett dyrt internet från äckliga tele2 som inte fungerar. mina närmaste har samma problem och vad får vi.. inte ett skit. Jag vet inte vad ja ska göra för får fan ingen hjälp där ifrån. Min sambo har ett fastpris på fem sex hundra men fr betala minst 1600 i månaden! vi har ringt in utan respons.... Om det är någon som ser detta så är mitt råd.... inget jävla tele2Gjorde ett liknande inlägg för inte så längesen och fick då någon kommenatr av tele2. tyvärr såg man detta försent men tycker att de kanske borde tatt åt sig kritiken och gjort något... trotts mitt inlägg och ovetande av deras kommentar gav jag dem en ytterligare en chans och vart ändå tvärblåst.... så efter detta kan jag be dem fara åt helvete och ...  på något sätt känner man sig jävligt ensam och utsatt...och skämms att man fått sin omgivning att tagit mitt råd att gå me och få samma skit.

Man blir bortkopplad efter man väntat i 20 minuter och man blir ju knappast uppringt fast man knappat in sitt telefonnummer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar