lördag 28 september 2013

ensamheten

Jag sitter här nu och skäms. man skriver en liten kommentar på facebook: "någon som vill umgås idag/kväll`" och inte en enda har svarat, men har messat vissa man inte hört av på länge utan svar och undrar varför?

varför jag nog blir arg/ledsen känner mig utanför när richard ska iväg med kompisar o ja inte får följa med är ju att jag blir väl avundsjuk. jag är alltid....aaaa..själv. Nu har jag bott hos Ruby och Niklas med Gudbarnen o sonja och nu e ja fan lite rädd att flytta hem. då kommer jag bli mer ensam igen på vardagar och helger. detta är första helgen eller kvällen jag är själv på en månad och jag hattar detta.

hur hittar man vänner när man 23 år och allmänt udda främmande människors ögon?

man träffar folk på fester o de säger " vi måste ses, ch de e inte bara fylle snack" men när man väl här av sig får man inte ens ett svar.

vilken ångest. är jag en sån tråkig person att endast min famlj orkar med mig, eller måste ..niklas o ruby e som sagt min familj, utan dem hade ingenting gott. men de har ju sina liv och jag förstår ärligt talat inte ibland att de orkar ha mig här så ofta.
de e sådana underbara människor. Ruby är sm min storesyster. Hon ger mig lite örfilar här o där, skrattar när man håller på o spy och aaa... retas lite som man ska göra. En jobbig, lite elak men bästa storasyster man kan ha. Och Niklas, som sagt min icke hemliga älskare. Han kan bjuda ned mig till nisses o vi kan snacka skit om allt. mycket om jobb, båda verkar gilla de och framtidsplaner vad man vill göra och så vidare. Min man är min själsfrände och det är väl han jag känner mig mest trygg med då det är han all min skit jag spryt på i princip och jag märker mer oc mer hur mycket han kämpar och jag ska ändå irritera mig och stora mig på små saker istället för att lyfta upp de saker han faktiskt gör.

Jag ville bara gråta när jag kom hem igår... han hade ställt vår feta vas på golvet med doftrika röda rosor som va omringade av värmeljus i form av hjärta och flsaska chamange..dock va de inget något av oss drack. men vi låg i soffan, höll om varann oc våra killar.

I morse va fan bäst. jag gick upp vid åtta, tog en promenad med killarna, gick och handla för att väcka han med frukost vid soffan så hade lagt frm täcke o kuddar. Min plan var att han skulle få mackor med steckta ägg. När vi kom hem höll richard på att steka ägg och skulle i sin tur göra frukost till mig:P sen var vi i skogen i två timmar o bara mös.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar