lördag 26 maj 2012

Oförglömlig kväll.

Efter gårdagens jobb bjöd personalen med mig till hagaparken för att dricka och äta gott. De var grymt trevligt där de va mycket prat med allt och alla.

Sedan drog vi till magenta där jag träffade Olof som dessutom jobbar där!!! Så jävla kul så då fick man bara glida in från kön och de va Asome!!! Hahaha. Men därinne märkte ja att mitt kort va borta och musiken va inte min typ så då tänkte jag gå hem för kvällen men då var jag tvungen att åka till Djurgården och hämta upp mina nycklar då prinsen hade dem.

Där träffade jag alla Richards kompisar och de va sååå kul!! De e så jävla mysiga och eftersom de va Lillnicklas dag fick han extra mycket pussar och kramar, men de slutar inte där. När jag sitter i taxin för att sedan hoppa av vid T-banan presenterar älsklingen mig för en av hans tjejkompisar och ja... Jag vart kär och hon tyckte inte jag skulle hem och jag kunde inte säga nej när hon tog mig runt armen och gick ifrån grabbarna.

Vi dansade och dansade och jag röd i hela kroppen av lycka när den grekiska folkdanslåten kom och vi körde på!! Jag fick ta den sista dansen med Nicklas och med älskling för att sedan åka hem.

Vi delade på taxin med Izzie och en annan tjejkompis som också var lika skön, hoppas man få se dem igen.

Bakis och skakis med en jävla huvudvärk ska jag ta mig till tunnelbanan och åka till lillebrors uppvisning. Luktar skit i håret och i munnen fast man borstar 4 gånger . Ja ja. Min frukost blir väl nu en Dr peppet och tuggummi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar