fredag 6 april 2012

Ingen bra dag.

Igår var det en grym kväll på Hovet med familjen Jonsson där AIK tog hem segern med 2-1!

Jag följer pappa hem för att vi skulle till farmor! Farmor som är mitt allt och min idol! Kan det bli en bättre helg tänker jag då.

När vi kommer dit ser jag hur ont min farmor har. Hon kommer knappt upp från där hon sitter. Hon kunde knappt gå. Det gjorde så vidrigt ont...

Nu kommer tårarna igen...

Jag kan verkligen inte beskriva hur jobbigt det var att se hur ont hon hade.

På vägen hem rann tårarna ner, de gick inte att hejda dem.

När vi kom hem får man världens huvudvärk. Ingen mat fick jag i mig idag häller.

Jag vill bara hem så lillasyster min följer mig till bussen som vi får vänta på i 20 minuter. När jag väl kommer till Huddinge ser jag att alla tågen är inställda mot T-centralen men de åkte till Älvsjö och där ta buss till Svedmyra och då där ta tåget hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar