torsdag 22 mars 2012

Tröttheten blir värre för varje dag.

För var dag som kommer blir jag allt mer trött och svårare att ha att göra med.

Det är långa o jobbiga turer till skolan.
Intensiva lektioner på ellära där matten är så svår att inte ens läraren förstår.
Skynda hem till Molly och pojkarna
Långpromenad och plugg.

Jag har sjukt mycket ångest över helgen och sjuk ångest att jag saknar min familj i Huddinge som jag hela tiden prioriterar bort.

Jag måste med så mycket!!!

Men måste jag göra allt?

Maten är slut
Husrengöringar är slut
Tvättmedel och skölj är slut

Och i morgon ska jag betala min teleräkning på över 500
Radiotjänsten på över 500
StagePool 300.

Hur kan man unna sig och spara samtidigt!

Det går inte... Och jag väljer hela tiden spara fast jag hela tiden ligger minus.

Jag vill kunna storhandla med Cicci till helgen som mat för månaden och hushållsaker för det sparar i längden men set går inte häller för jag inte har dom pengarna

Jag borde diska och damma men så fort jag kommer hem bråkar jag med böckerna och är psykiskt trött med massa måsten i huvudet.

Jag har fett med ångest,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar