lördag 6 augusti 2011

Magsjuk och en dag förstörd

Dagen var planerat sen en vecka tillbaks då jag äntligen skulle få träffa min älskade farmor! Min stora idol i familjen och umgås med lite med lillebror på Kolmården. Stella skulle vara hemma hos några hundkompisar som har tre små små valpar som hon fick pussa på igår… allt sprack!

Ja, det var ett speciellt sätt att inviga Olimpias toalett med att spy ner den i tre timmar, svettas och frysa och få skönaste bulan på pannan för att man tryckt sig s¨hårt på toasitsen.

Halsontet vart bara värre igår efter jag var ute på morgonpromenaden och dum som man är badar man klockan 07:00 på morgonen och fortsätter plus ingen mat i kroppen.

Sedan när Junior hämtas ska vi hem till Fru och äta mat och hon är inneboende hos en äldre dam. Vi äter och dricker lite vin och flera timmar senare pratar vi i soffan och jag blir sämre och sämre… sen vid 1:00 bröt helvetet loss…

klockan fem ringer klockan och jag ska ut med Stella och rasta henne för att dra… på vägen hem från Olimpia skakar hela jag och börja spy utan att ha något att spy. väl hemma räcker inte tre tjocka täcken för att undvika frossan.

Sen så har vi ingen mikro eller vinglas hemma för när jag var hemma hos Olimpia hade fönstret slagits upp så mikron slängdes i golvet med alla de ny diskade och putsade vinglasen…. Ghhaaaaa

lite soppa i kroppen och melon som bara rinner ut känns kvällen rätt hopplös.

Fick jobb idag by the Way.. ska köra trädgårdarbete den 16:e – 18:e och den 19:e är det upprop!!!

 

Saknar min prins och han har det såå himla bra i Tylösand och det gör mig glad…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar