måndag 27 juni 2011

På riktigt dåligt humör.

Ligger i sängen efter en promenad med hundarna. Ögonen svider och varenda led och muskel känns som nålar och tunga block.

Ligger i sängen, tittar på simpsons och leker på Facebook och försöker marknadsföra min lilla verksamhet.

Sen från allt äckliga elände av trötthet och värk får man dumma sms på den dumma prinsen om dumma saker som gav mig hjärtattack. Turen var att det var skämt men jag var och är redan upprörd. sen är han så jävla dum som tog de sista pengarna till mat och ber sen mig laga middag!!! jag har inte ens råd att göra mat till mig själv!!!

 

urs så irriterad jag blir och så har han mage att lägga skulden på mig som att “orka att bli lack direkt” 

istället för att han kan fixa käk… ne. ta från våra sparkasse som DU REDAN TAGIT 8000 TUSEN FÖR ATT SPELA FÖR!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar