söndag 5 juni 2011

Hemma hos några favoriter

Nu sitter jag hemma hos Niklas och Ruby. I morselåg hela laget på mig. Prinsen, Sonja, Oliver, Ludde och Albin.

Vi tog en tripp allesammans utom Richard till stan där vi släppte av pojkarna och sen satt Sonja och Oliver på mig hela vägen tillbaka till Hässelby gård. Då märker jag att mobilen dött så jag stannar kvar en stund för att ladda batterierna.

Sen åkte vi till Johannelund för att storhandla men eftersom ingen har bil och jag var själv vart det mest Cola Zero till min man. Hoppas han blir glad då jag drack upp alla hans burkar igår. Han köpte sex burkar och han fick en till sig själv typ. Sen vart det lite fiskbullar, blodpudding, ost, kaviar, marmelad, knäckebröd, rödlök och sådant gott. =)

Nu ska jag hjälpa min käre Rubbilina med att baka bröd om hon behöver hjälp så att säga. =)
Massa kärlek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar