söndag 3 april 2011

Kär på nytt!!!

Inatt kom min älskling hem till mamma i Hagsätra för att få sova med mig!!!

Det vart en mysfrukost med Nicklas och Mamma och det vart bara bättre!! Sen åkte Söte Therese hela vägen från Rådmansgatan med Vovvebäbisarna ända hit och tunnelbanan går ju inte här längre!!! Gud vad jag har saknat dem.

Eftersom Nicklas vart så dålig sist de va här fick vi inte komma hem så vi var kvar ute och promenerade ute och träffade en riktigt märklig tant som måste ha hetat Bitterfittan.

Richard vill att jag ska vara sjuk hemma och komma hem i morgon och jag vill jätte gärna göra det men känner att ag vill vara kvar hos pappsen min. Är ju där så sällan och lillebror blir så glad!

Men känner nu hur magen plågar mig efter att man vart ute och gått några meter och det är inte roligt… Illamående och smärta som inte går att beskriva. Enda positiva med att vara så risig är att man får skjuts till pappa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar