onsdag 27 april 2011

En dag med många intryck.

Morgonen började skit dåligt… jag var hungrig, arg, irriterad, ledsen, och allt negativt man bara kan vara…

Men när jag kom till skolan släppte något… vi hade faktiskt en riktig lektion med Peter för första gången på två jävla år! Vilken jävla grejj!

Under den sista timmen började jag små klottra på massa papper och intresset följde med mig hela vägen på tunnelbanan.

På tunnelbanan träffar jag en äldre kvinna som jag började prata med. Hon skulle hämta sina barnbarn och ha picknic och jag skulle göra detsamma med vovvarna.

Innan avsked byter vi nummer och vart dessutom bjuden på Dramaten där hon spelar.

När jag kommer hem är det bara att packa ihop och dra med vi var bara ute en timme då de blåste så jävligt och hundarna bara yrade omkring och de va sjukt jobbigt att gå omkring med en tung IKEA kasse.

Väl hemma tar jag gitarren och börjar spela in lite musik men eftersom jag är dum i huvudet blir jag nervös så fort jag närmar mig micken så det vart ett glas vin… och några fler.

Sen började hundarna gnälla… dags att gå ut. Vi drog över till Kim och Laban för att kolla om de ville följa med. På vägen sa Kim att hon va hungrig och då kom jag på… men vi kan ju grilla?

Halv tolv kommer jag hem och stinker rök och kol för när klockan blir tio i tio messar jag Richard att komma. Eftersom de va kallt och engångsgrillen va på väg att slockna så jag hämtar pinnar och skit. När allt började ta slut och mobilen dog tog jag massa små pinnar och till slut tog jag sönder hela jävla boxen i hopp om att den saken skulle komma.. men det gjorde han inte.. så vi går hem… Sakens mobil va död och till sist ringer han och säger att an väntar utanför i en timme… som han säger. LOL

Igår vägde jag 85,4 nu vägde jag mig igen lika naken som igår och det stod 83,5? Hur är de möjligt… När jag bestämde mig var när jag passerade 90 till 91… såp mycket har jag inte vägt sen jag tränade och då tränade jag! vilket jag inte gör idag. så det e ju på rätt spår… dock ser man ingenting!!! fläsket är ju kvar men eftersom man inte äter något orkar man fan inte göra något än att gnälla och vara sur på hela världen.

Nu ska jag väl försöka sova… vill skriva massa saker som jag icke får göra så jag får ligga här och sura mig till söms… kul… hej

DSC01625DSC01624DSC01623 Lite bilder från i måndags.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar