fredag 25 mars 2011

Ikväll blir det ingen fredagsfilm.

Ikväll efter Let’s Dance börjar en film jag totalt älskar men som jag nog måste totaldissa.

När vi kom fram kände man att man inte ens ville ut ur bilen… man blir så sjukt seg av att åka bil lååångt och med två sovande åksjukepiller i magen som ska hålla spyan i schack. Mammas gamla idrottslärare ska tydligen bli den nya social ledarkillen om jag uppfattade det hela rätt… I morgon ska jag hugga lite mer ved och göra osten mamma fick på sin mors dag´.

Saknar min man och det känns riktigt segt att jag är så jävla orolig att han ska i väg och supa klockan tio och vara i en motståndarklacken och skrika. Hoppas han kommer hem helskinnad och jag hoppas att jag lyckas radera hans nummer denna helg ur mitt huvud så jag inte ringer vad tionde minut för att kolla om han lever…. för det är ju det han måste då göra.. han måste få göra det han tycker är kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar