tisdag 8 februari 2011

Det började i fredags.


Det var nästan snöstorm utan att överdriva. Några rökare är något steg framför mig medan vinden piskar i ansiktet. När jag närmar mig far en glödbit in i ögat. Det gör galet ont. Ville springer efter vatten dusch och kommer med en liter salt lösning. Ögat började bli rött och lektionen vart en plåga. Mamma kommer sista timmen med lite mat. Ögat rinner och det känns som en sten som skrapar så fort jag rörde mig. När man vek upp ögonlocket ser man en svart fläck så då var de inget som skrapade ögat. De är ju bra. På vägen hem går de över och på lördags natten började det igen. Söndagen sov man bort och måndags morgonen trodde jag att jag var blind. Jag vacker Richard för att titta om de fanns något. På tåget mot skolan blir de allt ömmare och rödare fast jag inte kan nudda ögat. Ja.får ett par kommentarer men de började avta. Nu är de natt och jag har panik. Huvudvärk, nästäppa och ont öga på samma jävla sida. Jag blir störd snart

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar